piątek, 16 listopada 2012

Kate na spacerze!

                              
A to niespodzianka wczoraj nasza Kate spacerowała wraz z swoją koleżanka i jej dzieckiem oraz Lupem ;) Po ogrodach Kensington w Londynie.
                                 http://3.bp.blogspot.com/-GaglaeRLW50/UKVobkN0TdI/AAAAAAAAX0o/TMnjYWogZ48/s1600/ddq.jpg
Co do czarnego płaszczyka Kate pochodzi on od Temperamenty mnie osobiście bardzo się podoba a Wam ?

                                                                        ***
Dziś mijają 2 lata od oficjalnych zaręczyn William i Kate jutro lub jeszcze opublikuję o tym rozszerzoną notkę.
                                                                        *****
Tak sobie wczoraj myślałam że fajnie by było gdybyśmy pod koniec roku (koniec grudnia) wybrały stylizacje Kate toku co Wy na to??

9 komentarzy:

  1. mnie sie nie podoba ,dziwny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk fajny ale ja nie dałabym za niego takich pieniędzy. Stanowczo za drogo.

    Fajny pomysł na notkę ;) Kate w tym roku miała kilka fajnych strojów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie ten płaszczyk ,on troche mi przypomina te dawne nasze kozuchy polskie ,,,i one mi sie juz bardziej podobaja niz ten ,,na stronie brytyjskiej jest chyba szary i widac go z bliska

      Usuń
  3. do takiego ładnegp płaszkyka kate takie buty ubrała to po prostu.... to troche dziwene bo kate jako ksiezna powinna wydawac wiecej na ciuchy reprezentacyjene a nie ciagle odgrzewane kotkety i ubrania z sieciówek i to jeszcze te które nosi cały czas a na spacery ubier koszurzki za fortune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ta niby bieda jest na pokaz a prywatnie moze cenowo poszalec ,,bieda jest po to zeby z siebie robic taka niby skromna

      Usuń
  4. to nie akte tylko kstos podobny inna budowa i inny styl
    nie wierzcie w brednie opium dla mas swiet karmi sie ploteczkami:(

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba tego artykulu a zareczynach sie nie doczekamy obiecujesz go od ,tygodnia i nadal nie mam nic eh pati ,pati...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo tu ciągle tylko obietnice padają ...wieczorem, jutro, pojutrze ...i nic z tego nie wynika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:( obiecanki cacanki a glupim radosc
      patrycjo brzydko sie zachowujesz wiesz:(

      Usuń