wtorek, 26 lutego 2013

Kate na spacerze



Pojawiło się nowe zdjęcie Kate z wczorajszego spaceru z przyjaciółką i psem ( Lupa widać po lewej stronie ;) ) .
Księżna wraz z przyjaciółką i jej dzieckiem wybrała się na spacer po ogrodach Kensington . Zdjęcie tylko od tyłu , więc nie widzimy brzuszka ale dobre i to . Kate miała na sobie zany nam już kożuszek od LK.Bennett oraz buty (kalosze) od Le Chameu .

http://2.bp.blogspot.com/-tIIvLdCobI8/TzAkPWULZ7I/AAAAAAAAFbk/CPvnlNZuwKU/s1600/li1.jpg
Kożuszek od LK.Bennett




http://whatkatewore.com/wp-content/uploads/2011/12/Kate-Beach-Walk-Bauer-Griffin-Le-Chameau-Wellies-Verizonord.jpg
Kalosze od Le Chameu .

        
Po włosach koleżanki Kate możemy rozpoznać że to Trini Foyle . Koleżanka Kate , którą często mogliśmy zobaczyć u jej boku podczas 'imprez' , Trini była też w Royal Albert Hal podczas 31 urodzin księżnej oraz była  na ślubie Kate i Williama


http://gossip.rateometer.com/wp-content/plugins/auto-blogster/images/kate-middleton-club-night.jpg
http://www.oppna.net/wp-content/uploads/2013/01/b382_raw_20130110_middleton_200913.jpg

                            
Bardzo dziękuje jednej z Was za link do zdjęcia ; )

40 komentarzy:

  1. kożuszek rozpięty czyli brzuszek daje o sobie poznać , brzusio rośnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie tak :)

      Usuń
    2. wyibraznia cie ponosi oj ponosi az Ci zazdroszcze wyobrazni..

      Usuń
    3. chyba Tobie rosnie!!!

      Usuń
    4. JUŻ NIC WAM NIE PASUJE KAŻDY KOMENTARZ KRYTYKUJECIE , WIECIE CO TO WOLNOŚĆ SŁOWA NIKOMU NIE ZABRONICIE WYRAŻAĆ WŁASNYCH OPINII

      Usuń
    5. wlasnie
      nic im nie pasuje
      klotliwe dziewczyny i zgorzkniale

      Usuń
  2. To jej przyjaciółka Trini Foyle ;)
    Szkoda że tylko jedno zdjęcie. Chciałabym częściej oglądać zdjęcia Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze ktoś wrzuci inne zdj :)

      Usuń

  3. Patrycja1425/2/13 5:26 PM

    świetnie wyglądają :) w tym roku miną 3 lata od ich ślubu a patrząc na nich wydaje się jak byli by narzeczeństwem , wciąż żywe uczucie ;) aż miło się patrzy na nich :*
    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Anonimowy25/2/13 5:59 PM

    wlasnie nie to co william i kate, sztywniactwo i brak uczuc
    przykre

    Patrycja1425/2/13 8:58 PM

    porostu oni nie lubią tego okazywać publicznie , na przykład podczas Olimpiady było kilka romantycznych gestów nie należy też tak tego wypatrywać i wyliczać ale może po prostu wtedy czuli się jakoś 'luźniej' , a tak po za tym to ich sprawa kiedy okazują sobie czułości a kiedy nie :)

    Nel25/2/13 9:01 PM

    racja Wiktoria nie jest tak na świeczniku jak oni u nich jeden gest i szuka a oni mają jobla na punkcie prywatności ale tez nie powinno się porównywać Wiktorii i Daniela do Willa i Kate


    Anonimowy27/2/13 12:01 PM

    Nel25/2/13 9:01 PM nieprawda!!! victoria jets nastepczynia tronu czyli jest na swieczniku a kate jets tylko zona nastepcy tronu ale drugiego w kolejce!!!( po karolu oczywiscie)
    nie sciemniajcie juz bo victoria ma wieksza pozycje jako przyszla krolowa i jest na swieczniuku i obowiazuje ja protokul wiadomo,ze jest wazniejsza niz kate ,bo kate coz dziewcyzna z ludu i ozona 2 w kolejce nastepcy tronu pozatym oni sie nie kochaja a victoria z danielem sie kochaja
    zobaczcie victoria przyszla krolowa a daniel chlopka z ludu instruktor fitness a jak ona go kocha,szanuje,okazuje mu uczucie a tez ja obowiazuje protokul i ma silniejsza ozycje niz kate bo bedzie krolowa a kate nigdy nie bedzie krolowa
    i skonczcie juz pieprzyc ,ze kate wazna i ze oni nie moga sobie uczuc okazyc i inn ych bredni bo victoria wazniejsza i ja tez obwoiazuje protokul itd a okazuje uczcucia iitd coz tutaj zwiazek z milosci is zczesliwiy a u williama coz...nie ma tam milosci,wszsytko ustawione i pod publiczke i nie lubie tej dziecinady,ze niby im nie wolno,ze cos tak takie sciemy i bdety
    dorosnijcie dziewczyny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja victoria ma wieksza pozycje a okazuje uczucia bo to szczera milosc i szczesliwy zwiazek z milosci:) slodko na nich popatrzec
      niesteety tej chemii u williama nie ma i tez mnie wkurza dzeicieca tluamczenia,ze niby nie moga uczuc okazywac etc i inne dydrymaly
      to wszsytko naciagane i sciema jedna wielka a wy wierzycie w to co lansuja media a media klamia
      trzeb amiec swoje zdanie,obserwowac i wyciagac wnioski
      a victoria i daniel to prawdziwy zwiazek i szczere uczucie:) wzor do nasladowania

      Usuń
    2. Szwecja to nie Anglia, Anglia to nie Szwecja.
      Każda Rodzina Królewska ma swój protokół. Anglia i Królowa jest bardzo konserwatywna. Królowa wymaga zachowania ( od członków swojej rodziny jak i od osób które przy niej przebywają - ją reprezentują ) pewnych norm i zachowań.

      Usuń
    3. Uważam tak jak poprzedniczka. Nie ma sensu porównywać związku Kate i związku Victorii. Są to zupełnie inne osoby. To że W&K nie okazują uczuć w miejscach publicznych to nie znaczy że się nie kochają! :)
      Nie jestem za bardzo zdziwiona zachowaniem Kate i Williama w tej kwestii. Nie obraźcie się ale dla mnie William zawsze był trochę dziwny, choć robili z niego aniołka bo jest synem Diany ja nigdy tak o nim nie myślałam :) Poza tym jest trochę ich zdjęć "z ukrycia" w których się przytulają, całują itp. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to zdjęcia z ich spaceru po plaży w Walii.

      Usuń
    4. zgadzam sie Duchess of Cats :)

      Usuń
  4. oj , nie macie co robić nie macie .
    co było jak william przytulił kate na IO nikt nie patrzyła na sportowców tylko wszyscy patrzyli na to jak książe obejmuję żone każdy ich gest jest szeroko komentowany a to jest nie wygodne wiecie że oni mają fioła na punkcie prywatności zwłaszcza will . czy jak ludzie się do siebie nie ślinią to onzacza że się nie kochają ? moi rodzice są ze sobą od 20 lat i się kochają a nie okazują tego publicznie to czy kate i william też to muszą robić . to ich prywatna sprawa czy oni sobie okazjuą czułości publicznie np na fotkach z IO czy prywatnych ze spacerów czy z czasu chodzenia wiadać czułość a publicznie tego nie okazjują bo tego nie lubią i tyle . pamiętacie jak było u andrewa i sarah szczerzyli się oh jaka miłość czułe słówka na każdym kroku a potem co rozleciało się jak by kate i william okazywali sobie czułości mówili byście że robią to pod publiczkę bo co niekrótym to tu nic nie pasuje i wiem że zachwile pod moim komentarzem będziecie mówić że głupia jestem i sie na życiu nie znam , a wam zależy żeby kłótnie były i blogi żeby niszczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz innych problemow ,nie masz swojego zycie co cie obchodza jacys inni ludzie ,ktorzy anwet nie wiedza o Twoim istnieniu eh brak zajec i nuda :(
      a skad wiesz ,ze sie kochaja? czy nie kochaja? co Ci do tego? nie masz swojegoz ycia ,ze bzdetami sie zajmujesz i cudzymi sprawmi??

      Usuń
    2. nie zajmuje się cudzymi sprawami tylko mówię że jak ktoś nie okazuje sobie czułości publicznie to nie ozancza że ta dwójka sie nie kocha ;)

      Usuń
    3. a co TY ekspertem od zwiazkow jestes ? skad mozesz wiedziec czy sie kochaja czy nie? wiesz udawac kazy moze pod publiczke prasy itd
      widze,ze malo sie znasz na zyciu i wierzysz we wszsytko co brukowce ci podadza na tacy a zero pomylsunku
      wiesz tylko oni sami wiedza czy sie kochaja czy nie i to ich biznes

      Usuń
    4. gdyby william ja kochal i takie wielkie love bylo to by nie czekala 10 lat na niego a on w miedzyczasie nie mial by masy romansow ,innych kobiet nie rzucal by jej itd logicznie widac ,ze nigdy jej nie chcial a potem byly naciski jak u diany i karola i dlatego ja poslubil ot historia, ona wyrachowana za wszelka cene chcala yc ksiezna leci tylko na slawe i kase to kazdy wie

      Usuń
    5. kompleksy to chyba ty masz...
      nie potrafisz się cieszyć z czyjegoś szczęścia....

      Usuń
    6. jakie szczescie?
      ale glupie jestescie
      jezu.,.,

      Usuń
    7. Jak wam się nie podoba nie wchodzić, my ich lubimy i mamy w dupie wasze żałosne komentarze

      Usuń
    8. Anonimowy27 lutego 2013 07:42
      zgadzam sie !!!
      jak ktoś ich nie lubi to po co tu wchodzi? chyba tylko po to, aby denerwować fanów...

      Usuń
  5. Nie wiem jakie podobieństwo (oprócz nazwy bloga) znaleźliście w crownglamour i moim blogu. To, że napisałam, że Księżna Charlene i Księżna Tatiana były na pokazie mody nie znaczy, że od razu kopiuje tamten blog. Dziewczyny opanujcie się i pomyślcie. Mam prośbę, nie zaśmiecajcie swoimi "odkryciami" bloga Patrycji, to nie jest śmietnik, tylko blog. Jeżeli już tak twierdzicie, że ściągam zobaczcie o której post został opublikowany na tamtym blogu, a o której na moim. Ja swój post opublikowałam ponad trzy godziny wcześniej. Uważam temat za skończony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ obecnie mam wiele spraw na głowie, nie związanych z blogiem, postanowiłam jeszcze na kilka dni wrócić do moderacji komentarzy na czas bliżej nie określony. Oraz w pełni zaprzeczyć pogłoską jakoby krytykuję Williama i Kate i sama sobie odpisuję na komentarze, co jest żałosnym stwierdzeniem, jeżeli ktoś mówi prawdę potrafię to przemilczeć, ale jeżeli ktoś notorycznie pisze kłamstwa na mój temat to uważam, że jest to przesada. Jeżeli jestem nie lubiana w sieci to mi przykro,m am taki pomysł nie wchodźcie tutaj i sprawa będzie załatwiona, powtarzam to już któryś raz z rzędu, do niczego Was nie zmuszam, to tylko nam pomorze, ponieważ ani ja ani Wy nie będziecie zaśmiecać ani mojego bloga, ani bloga Patrycji bzdurami, jak się coraz częściej okazuje wyssanymi z palca. Muszę niektóre z Was z martwić i pozbawić satysfakcji jakoby moderację wprowadzam z powodu waszych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ZNOWU PRZYSZŁA JEDNA LASKA I ROBI SYF...
    CZY TY KIEDYŚ SKOŃCZYSZ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27 lutego 2013 06:28 racja ROBISZ SYF!!!

      Usuń
  8. http://www.plotek.pl/plotek/56,78649,13452945,Piekna_i_bogata__Kim_jest_nowa_dziewczyna_ksiecia.html#Cuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ladacznica z niej jest
      ja mysle,ze to nic powaznego tylko taka dziewczyna do zabawy na chwilke
      ksiezna nie bedzie

      Usuń
  9. znane są jakieś punkty wtorkowej wizyty kate

    OdpowiedzUsuń
  10. Kate w Grimsby ma otworzyć nową szkołę . Grimsby to tzw miasteczko rybne jest tam też muzeum rybołówstwa , więc może je odwiedzi . Ma spotkać się też ze strażakami . Odliczam dni już się nie mogę doczekać , oczywiście teraz najważniejsze jest to aby o siebie dbała ale fajnie od czasu do czasu ją tez zobaczyć :-) Dziś wile osób pisało na Twitterze że widziało ją na zakupach odwiedziła min . Topshop :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im brzuszek wiekszy bedzie rosl to zadziej bedziemy ja widywac ;/

      Usuń
    2. Anonimowy27 lutego 2013 12:09 daj juz spokoj
      ciagle tylko TY! I PISZESZ CALY CZAS TE BZDURY

      Usuń
    3. ja też się nie mogę doczekać !

      Usuń
  11. Patrycjo w lato kiedy była Olimpiada mialaś awarię podczas Royal Tour też z tych momentòw nie ma notek blog masz od 26 kwietnia a u Kate w 2011 też się wiele działo u Cambridges więc może napisz te notki.

    OdpowiedzUsuń
  12. dzis o 2o papiez abdykuje a to tez monarcha

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.tumblr.com/tagged/grand-ducal-family-of-luxembourg

    piekna stephanie na ostatnoej audiecji benedykta XIv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAKA PIEKA TO ONA NIE JEST ALE TEN FELIX PRZYGNEBIONY

      Usuń
  14. Pati u innych tyle się dzieje wspomnij o tym coś może od czasu do czasu pisz tak jak pamiętam dawniej pisałaś co u innych Rodzin , sama Catherine jest nudna . A autorce powinno zależeć aby blog być ciekaw lub pisz o Stephanie .W prawdzie jest blog 'Królewski Styl' ale on mnie bawi te tytuły kłamstewka i kopiowania . Dlatego wolę aby tu było więcej bo autorka ma predyspozycje i dar do pisania bo ciekawie pisze. Jest blog o Victorii bardzo dobry ale cóż bark notek tematycznych , pisz będzie tu ciekawiej i nie będą mówić że od Marty kupujesz . Pomyśl nad moją sugestią :*

    Nat

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.dailymail.co.uk/news/article-449642/William-Kate-goes-clubbing-him.html

    OdpowiedzUsuń